Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania

Zapewniamy naszym Klientom rzetelność i profesjonalizm w zakresie świadczonych usług poligraficznych mając na uwadze ciągły proces doskonalenia wdrożonego Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO serii 9001:2008 oraz 14001:2004 jako podstawowego narzędzia do planowania i koordynacji działań na rzecz środowiska naturalnego w obszarach jakości dla świadczonych usług oraz poprzez optymalizację kosztów.
Szczególnego znaczenia w naszej działalności nabiera:
  • poznanie, kreowanie i zaspokajanie potrzeb i oczekiwań klientów na wszystkich etapach współpracy,
  • dążenie do uzyskania zgodności dostarczanego wyrobu z przyjętymi wzorcami,
  • nieustannie podnoszenie jakości dostarczanych usług,
  • realizowanie skutecznej i efektywnej polityki rozwoju firmy w płaszczyźnie organizacyjnej i technologii,
  • stosowanie procesów, praktyk, technik, materiałów, wyrobów, usług i energii, które przyczynią się do uniknięcia, zredukowania lub nadzorowania tworzenia, emisji lub wydalania zanieczyszczeń lub odpadów w celu zredukowania niekorzystnych aspektów środowiskowych,
  • ustanowienie ram, przeglądu celów, zadań środowiskowych oraz ich realizacja,
  • nieustanne doskonalenie potencjału ludzkiego również w zakresie edukacji ekologicznej.

Certyfikat ISO 9001:2008 i 14001:2004

Dbając o ciągłą poprawę jakości świadczonych usług w naszej drukarni opracowanoi wdrożono system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2008. Certyfikat zatwierdzony przez TÜV RheinlandPolska Sp. z o.o. obejmuje usługi poligraficzne w pełnym zakresie ze szczególnym uwzględnieniem druków wartościowych i zabezpieczonych.

Realizując politykę doskonalenia jakości mamy na uwadze:
  • podnoszenie standardów obsługi wyznaczanych przez klientów,
  • monitorowanie kierunków rozwoju na rynku poligraficznym dla zapewnienia stosowania odpowiednich technologii dla uzyskana najwyższego poziomu obsługi,
  • dokonywanie oceny kwalifikacyjnej dostawców oraz stosowanie materiałów produkcyjnych zgodnie z ustalonymi wymaganiami jakościowymi klienta,
  • wspieranie i doskonalenie współpracy z dostawcami materiałów i części,
  • stosowanie w procesach produkcyjnych surowców i technologii sprawdzonych pod względem bezpieczeństwa dla ludzi i środowiska,
  • działania zmierzające do ochrony zasobów naturalnych poprzez ograniczanie zużycia papieru i energii elektrycznej,
  • doskonalenie procesów technologicznych i modernizację urządzeń zmierzające do zmniejszenia szkodliwego wpływu na środowisko,
  • szkolenie kadry pracowników dla podnoszenia wymaganych kwalifikacji oraz motywowanie do rozwoju w obszarach związanych z jakością, ochroną środowiska oraz zachowaniami proekologicznymi.
Jesteśmy przekonani, że realizacja celów Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania przyczyni się do nieustannego podnoszenia satysfakcji i zadowolenia klientów, którzy nabywając nasz wyrób, odnosić go będą do firmy potrafiącej zintegrować najwyższą jakość z dbałością o środowisko naturalne.
Top